By using this website, you agree to the use of cookies as described in our Privacy Policy.
Gdańsk
Pon - Sob 9:00 - 18:00
Jeśli potrzebujesz sprzątania mieszkania, biura, domu - zadzwoń do nas! +48 791 388 446
  • FAQ
    Pomoc

    Najczęściej zadawane pytania

    Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, napisz do nas, a chętnie pomożemy.
Jak wygląda nasza polityka anulowania?
Sprzątanie można anulować bezpłatnie do 24 godzin przed rozpoczęciem usługi.. Jeśli sprzątanie zostanie anulowane mniej niż 5 godzin przed zaplanowanym dniem i godziną, zostanie pobrana pełna kwota. W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem e-mail: help@cleanatmosfera.pl lub telefonicznie pod numerem  +48 791 388 446
Co zrobić, jeśli nie będę zadowolony z usługi sprzątania?
W przypadku źle przeprowadzonego sprzątania prosimy o przesłanie zdjęć na adres help@cleanatmosfera.pl w ciągu 48 godzin po sprzątaniu, abyśmy mogli przeanalizować sytuację z pracownikiem CA Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to będzie możliwe, i zaproponujemy rozwiązanie.
Co należy zrobić, jeśli coś zostało uszkodzone?
W przypadku udowodnionych szkód w domu należy skontaktować się z nami w ciągu 48 godzin od sprzątania, podczas którego doszło do szkody. Prosimy o przesłanie zdjęć na adres help@cleanatmosfera.pl abyśmy mogli przeanalizować sytuację z pracownikiem sprzątającym.
Co mam zrobić, jeśli pracownik się spóźni?
W przypadku spóźnienia się pracownika sprzątającego prosimy o  skontaktowanie się z nim telefonicznie lub bezpośrednio z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu +48 791 388 446
Co mam zrobić, jeśli pracownik się nie pojawił?
Prosimy o bezpośredni kontakt z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 791 388 446 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres help@cleanatmosfera.pl , skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Co należy zrobić, jeśli coś zniknęło?
Skontaktuj się natychmiast z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 791 388 446. Kierownik przeanalizuje sytuację bezpośrednio z Tobą.
W jaki sposób mogę zapłacić za usługi sprzątania?
Każdą nową rezerwację można opłacić online  lub gotówką
Jakie usługi obejmuje sprzątanie ?
•Sypialnia, salon i części wspólne
Odkurzanie i umycie wszystkich powierzchni oraz podłogi
Usuwanie kurzu i czyszczenie wszystkich widocznych powierzchni
Wycieranie luster i szyb
Wynoszenie śmieci
Zmiana pościeli - jest zmieniana tylko na życzenie.


•Łazienki i toalety
Odkurzanie i umycie wszystkich powierzchni oraz podłogi
Usuwanie kurzu i czyszczenie wszystkich widocznych powierzchni
Wycieranie luster i szyb
Wynoszenie śmieci
Czyszczenie i dezynfekcja toalet, umywalek, pryszniców i wanen

•Kuchnia
Odkurzanie i umycie wszystkich powierzchni oraz podłogi
Ładowanie zmywarki lub zmywanie naczyń
Mycie umywalki, kaloryferów i wszystkich widocznych powierzchni
Wycieranie kuchenki, piekarnika i lodówki na zewnątrz
Wynoszenie śmieci

Szczegóły

Do dokładnego czyszczenia można wybrać jedną lub więcej opcji. Każdy dodatek wydłuża czas sprzątania. Ze względów bezpieczeństwa lub prawnych firma Cleanatmosfera.pl nie może oferować następujących usług: mycie okien na zewnątrz (jeśli stanowi to zagrożenie dla pracowników), czyszczenie Na Zewnątrz, usuwanie głębokich plam, usuwanie owadów lub pleśni

mycie okien
prasowanie
mycie piekarnika
pranie
mycie szafek wewnątrz
mycie lodówki w środku
Uwielbiamy pracę, której nie możesz znieść.

BEAUTY LOUNGE

Heleny Marusarzówny 2/22

80-288 Gdańsk

NIP: 9571150068


Telephone: +48 791 388 446
E-Mail: help@cleanatmosfera.pl

Znajdź nas na mapie

Ta witryna używa cookie
Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne do działania witryny, podczas gdy inne pomagają nam ulepszać tę witrynę i doświadczenia użytkowników. Użytkownik może sam zdecydować, czy chce zezwolić na pliki cookie, czy nie. Należy pamiętać, że ich odrzucenie może uniemożliwić korzystanie ze wszystkich funkcji witryny.